Forme geometrice

Un pătrat am sa așez

pizap.com1Pe un colț de masă.
Pun deasupra un triunghi,
Și-am facut o casă.
 Casei ce-i lipsește
-Știu ce îi lipsește!
Din dreptunghi chiar ușă-i pun,
…Și două ferestre.
 Din pătrate le-am făcut,
 Iar lângă intrare,
Pun un cerc și-un alt dreptunghi,
Un copac în floare.

Astfel ne-am jucat noi cu formele geometrice:

DSCN2094.JPG

Cu ajutorul șabloanelor am făcut copaci, flori și case:

DSCN2098

A trebuit să vorbim între noi, să învățăm să cerem frumos și să așteptăm (căci șabloanele erau mai puține). Iată rezultatul:

pizap.com2

La géométrie n’est pas faite pour être apprise, elle est faite pour être utilisée.

 

 

Leave a Reply

