En avant la musique

Am continuat-o tot într-o veselie, căci duminică am fost la Operă. Baletul Albă ca Zăpada și cei șapte pitici ne-a încântat și ne-a destins. Frumusețea costumelor, ingeniozitatea decorurilor, grația dansatorilor au făcut ca totul să fie un frumos basm la care am privit extaziați. Mulțumim Operei Române pe această cale pentru frumoasa zi de duminică.

opera_CFL_21_02_2016

Am fost foarte atenți căci piesa noastră de Crăciun a fost chiar Blanche Neige et les sept nains qui attendaient Noel. Astfel încât de abia am așteptat să apară piticii, căci îi cunoșteam bine pe Prof, Atchoum, Timide, Joyeux, Grincheux, Dormeur et Simplet. În cazul în care vă interesează piesa, potrivită pentru începători la limba franceză îmi puteți scrie.

pizap.com14562170084991

-Miroir magique aux murs, qui a beauté parfaite et pure ?
– Célèbre est ta beauté majesté. Pourtant, une jeune fille en loques, dont les haillons
ne peuvent dissimuler la grâce et la beauté est, hélàs, encore plus belle que toi…
– Décris la moi… Apprend moi son nom…
– Lèvres rouges comme la rose, cheveux noirs comme l’ébène, teint blanc comme la neige.
– Blanche Neige !

 

 

 

Leave a Reply

