De la musique avant toute chose

Am avut o trusă de instrumente muzicale cu care ne-am distrat de minune -mulțumim Ioana (http://www.pro-edu.ro/trusa-de-instrumente-muzicale-set-cu-19-instrumente.html). Un agogo uriaș, un baton de pluie, claves, maracas, triangul, un mini-acordeon, o tamburina, ne-au încântat cu sunetele lor. La început am închis ochii și rând pe rând am ascultat câte un instrument și am încercat să ne concentrăm pe sunet și să ne dăm seama cu ce seamănă. Am descoperit sunete de apă, de pietricele, de lemn, de șerpișor, de uși, de clopoței….Apoi am învățat numele instrumentului. Am povestit cum în trecut oamenii le foloseau ca să alunge spiritele rele, să cheme spiritul bun și să se bucure de el. Am încercat să facem și noi întocmai, să cântăm, să ne ascultăm unii pe ceilalți pentru a produce o armonie. La sfârșit am jucat un memory muzical.

Ca să ne mai destindem ne-am făcut niște măști cu care ne-am jucat.

pizap.com14558732896541

Apoi, ne-am întors la discuțiile noastre despre memorie și despre ce folosim pentru a memora lucruri (creierul, ochii, urechile) pentru a ne juca distractivul Chicken cha cha cha de la MindLab, un joc de memorie care ne place atât de tare.

pizap.com14558752589491

La musique donne une âme à nos coeurs et des ailes à la pensée.

Leave a Reply

