Orasul 3D

Cum vremea a fost posomorâtă am avut mai puține ieșiri. În sediu, înconjurați de lucruri dragi și cărți interesante,ne-am gândit să construim un oraș tridimensional.

Așa că ne-am și pus pe treabă. Am luat câte o foaie de bloc de desen pe care am așezat pătrate și triunghiuri, astfel încât să construim căsuțe și blocuri.

colaj1Am avut tot felul de hârtii colorate, unele decupate din reviste, cu diverse texturi și modele. În timp ce inevitabil dezordinea începea să se creeze,

colaj2

au apărut și primele căsuțe, primele blocuri, chiar și un mall:

colaj3

Cu ajutor, am făcut un contur la căsuțe și apoi le-am decupat. Planșele rezultate le-am lipit una în spatele celeilalte astfel încât să creăm orașul pe înălțime.

colaj4

Rezultatul a fost spectaculos și îndrăgit.

pizap.com14546622050211

Il y a un plaisir particulier à regarder une ville, si banale que puisse être la vue.

Leave a Reply

